Дистрибуция с добавена стойност носи успех на АСБИС

Традиционната АСБИС Академия съвпадна тази година с 20-годишния юбилей на компанията

Изключително успешна се очертава 2018-а година за дистрибутора АСБИС  – не само за локалния офис, но и за групата като цяло, която оперира на пазарите в 26 страни от Европа и Африка, стана ясно на среща с дилърите на компанията днес в Банско. Традиционната АСБИС Академия съвпадна с 20-годишния юбилей на един от топ дистрибуторите на българския пазар.

69% ръст на оборота за първото полугодие – до 966 млн. долара – постигна международният дистрибутор на ИТ продукти и водещ играч в региона. Компанията бележи също ръст от 50% на брутната печалбата – до $42,3 млн.

АСБИС България, в частност, залага на дистрибуцията с добавена стойност (VAD), което е съпроводено с увеличаване на екипа и сключване на ексклузивни партньорства с брандовете – например, с Intel за сървърните продукти. Компанията промени и слогана на логото си, който вече е „Success Through Focus”.

„Фокусираме се в това, което можем или искаме да правим най-добре. Отказахме се от концепцията „one stop shop” за сметка на фокуса върху брандове, от които виждаме най-голяма полза както за нас, така и за нашите дилъри. Работим изключително в ИТ сферата”, заяви Митко Топалов, мениджър на АСБИС България.

„Фокусираме се в това, което можем или искаме да правим най-добре”, заяви Митко Топалов, мениджър на АСБИС България

Дистрибуторът работи в няколко ключови направления – сървъри, сторидж системи, мрежи, софтуер, компоненти и експертиза, вкл. на локално и централно ниво. Тази година АСБИС добави в портфолиото си и няколко нови бранда като SonicWall, SanDisk, Cougar и други, вкл. за гейминг продукти.

В допълнение, компанията развива успешно на пазара два собствени бранда – Canyon и Prestigio, които постигат ръстове съответно 60% и 53% през първото полугодие. До края на годината се очаква анонс и на трети собствен бранд на компанията – това е Pereniq с фокус върху IoT продуктите, съобщи още Митко Топалов.

Коментар