Над $2 млрд. за тримесечие правят китайците от смартфони

Китайският флагман Vivo Nex е премиум смартфон от ново поколение

Приходите от продажби на смартфони в света са нараснали с 4% през второто тримесечие на годината, благодарение най-вече на китайските производители, по данни на анализаторската компания Counterpoint Technology Market Research.

В периода април-юни 2018 г. китайски компании са продали на глобалния пазар смартфони на обща стойност над 2 млрд. долара – тримесечен праг, който производителите от Поднебесната превишават за първи път, отбелязват анализаторите.

Китайските производители налагат все по-успешно на пазара флагмански продукти и вече имат около една пета дял в печалбата на световния пазар за смартфони, твърди Counterpoint Technology Market Research.

Същевременно, китайските брандове планират да въведат ново ниво на цени в премиум сегмента. Oppo, Vivo и Huawei непрекъснато разширяват функционалността, макар че иновациите в смартфоните вече достигат своя пик.

Анализаторите изтъкват ново поколение премиум смартфони като Vivo Nex (с екран Ultra Full View и вграден в него скенер на пръстов отпечатък), Oppo Find X (с екран Ultra Full View) и Huawei P20 Pro (с тройна камера).

Коментар