Възможността за доставка на продукти от европейски склад при покупки от глобални онлайн магазини е несъмнено предимство за потребителите. В общия случай подобни поръчки се изпълняват по-бързо и не са обремени с допълнителни митнически такси.
Онлайн търговецът Efoxshop стартира от утре промоционална кампания, насочена именно към потребителите от Европа. В рамките на EU Warehouse Promotions, която ще продължи от 28 септември до 10 октомври, клиентите на онлайн магазина ще могат да си поръчват най-различни продукти от асортимента на Efoxshop при по-изгодни условия.
На първо място търговецът акцентира върху безплатната доставка, т.е. обявените цени на смартфони, таблети, смарт часовници и всевъзможни други електронни продукти включват и разходите за доставка на устройствата до адреса на купувача.
Второ, Efoxshop обещава по-бързо изпълнение на поръчките. Справка за повечето обявени продукти показва, че компанията се ангажира с доставки в рамките на 2 до 5 дни от локалния си европейски склад.
На трето място, което може би е най-важно, онлайн магазинът твърди, че купувачите в Европа няма да плащат допълнителни такси при получаване на продуктите в страната си – т.е. че е платено ДДС, което обикновено клиентът трябва да плати при внос на продукт от складове извън Европа.
Efoxshop акцентира също на възможността за ползване на купони за отстъпка по време на кампанията. Ползването им ще осигури на купувачите нелоши отстъпки:
- при поръчки за над $130, купон EU03 дава отстъпка от $3
- при поръчки за над $250, купон EU06 дава отстъпка от $6
- при поръчки за над $400, купон EU10 дава отстъпка от $10
Що се отнася до самите продукти, в кампанията EU Warehouse Promotions са обособени няколко категории, вкл. най-продавани продукти, най-горещи брандове, разпродажби до изчистване на склада и др. Става въпрос за устройства като смартфони, таблети, смарт часовници, ТВ приставки, всевъзможни аксесоари и много други продукти, включени в асортимента на онлайн търговеца.
Здравейте,
и все пак телефона ми пристигна.(след няколко разменени мейла,и още толкова притеснения) 🙂
Поръчах си телефон преди нова година…днес е 23.1.2019,все още чакам?
При мое запитване,отговориха че не ми откриват поръчката по съответния платежен номер.
Сега си поисках да ми върнат парите понеже не са си свършили работата.
Ще пиша какво ще ми отговорят.
П.П.
Бихте ли ми помогнали към кого да се обърна ако “изгоря” с парите?
Благодаря
онлайн магазинът твърди, че