Yahoo спира рекламна програма в Европа

Yahoo планира да прекрати партньорска рекламна програма в Европа, съобщи Search Engine Land.
Content Match конкурира популярната Google AdSence, като дава възможност на издателите да поместват избрани реклами от Yahoo на своите сайтове и да си споделят приходите с интернет компанията.
Официалната позиция на Yahoo Европа е, че компанията спира програмата, тъй като не желае да инвестира повече ресурси в развитието й.
Интернет гигантът ще се фокусира върху продукти, които са по-атрактивни за рекламодателите. Към тях се отнасят спонсорирането търсене и дисплейната реклама, уточни Yahoo.
Компанията е информирала своите партньори в Европа, че ще прекрати Content Match на 31 март.
Същевременно Yahoo ще продължи да поддържа програмата в Съединените щати.
От тази седмица Yahoo има нов изпълнителен директор. Поста CEO зае Карол Барц, която наследи подалия оставка през ноември миналата година Джери Янг.
Компанията напуска президентът Сюзан Дерек, чието име също беше спрягано за поста на изпълнителен директор.  

Коментар