Виртуален робот замени над 100 служители в Билайн

Виртуален робот пести средства на руския мобилен оператор Билайн

Софтуерен робот се зае с проверката на счетоводните и касови операции в магазините на руския мобилен оператор Билайн, заменяйки над 100 служители, съобщават медиите в страната.

RobBee стъпва на технология за автоматизация на процесите, създадена на базата на платформа Blue Prism. Задачите на цифровия асистент включват проверка на парите, постъпващи на каса, идентифициране на недостиг, проверка на плащанията чрез банкови карти и съгласуване с данъчните данни.

Като цяло, роботът заменя 101 служители, които преди това са се занимавали с тези задачи. Билайн подчертава, че при внедряване на RobBee, компанията не е съкратила служителите, а ги е пренасочила към изпълнение на други задачи.

През първата си година в експлоатация, RobBee трябва да намали разходите за контролиране на паричните транзакции с 36 милиона рубли, уточняват от руския мобилен оператор.

Коментари по темата: „Виртуален робот замени над 100 служители в Билайн”

добавете коментар...

  1. ха

    Не виждам никаква трагедия в това заплатите и цените да паднат в синхрон.

  2. Anonymous

    без пееаинал – разходите ще паднат ->цените ще паднат -> много продавачи ще фалират зарди новите цени -> ще остане на пазара качествено и евтино ->
    без продавачи ще фалират и много производители -> 99% от хора ще са ненужни и като работници и нямат да.имат пари като купувачи

  3. Йордан

    Яко! Наближава моментът, когато няма да е нужно човек да бачка по 8 часа на ден, за да може дадена работа да бъде свършена. Благодарение на роботите за единица време човек може да извърши 10-кратно повече работа сравнение с преди 20 години.

    С това темпо на развитие 8-часовият работен ден скоро ще остане в историята.

Коментар