Солитрон започва внос и дистрибуция на продукти от екосистемата на Xiaomi (Mi), обявиха от компанията на събитие в София. Гамата включва устройства като смарт гривни и часовници, електрически скутери, сглобяеми роботи, камери за видеонаблюдение и много други.
Партньорството между двете компании бе официализирано в началото на октомври миналата година основно за смартфоните на водещия китайски бранд и в Топ 5 на най-популярните в света. Сега Солитрон разширява дистрибуцията с продукти от 16 категории за дома и цифровото ежедневие.
От Xiaomi казват, че са инвестирали първоначално в повече от 110 компании, за да произвеждат тези продукти и да разширят основната гама от смартфони, смарт телевизори и смарт рутери.
По-късно 28 от тях получават международни награди за дизайна на продуктите си, а част от тях са водещи стартъпи с впечатляващи продажби – над 100 млн. долара – като две постигат милиард още през 2016 г.
По пътя на това начинание, основателят и CEO на Xiaomi Леи Джун отделя две години за проучване и си поставя за цел да промотира и развие китайското производство на ново качествено ниво.
Вместо просто да рискува като фирма, Xiaomi прави тези компании част от своя подход на производство на качествени продукти, споделяне на методологии и съществуващи ресурси, между които доставки, електронна търговия, маркетинг и брандинг.
Малко повече от месец след първичното публично предлагане в Хонг Конг, Xiaomi обяви 68% увеличение на приходите и 2,1 млрд. долара печалба за второто тримесечие на 2018 г., надхвърляйки очакванията на анализаторите.
Според последните оценки на IDC, Xiaomi понастоящем е четвъртият по големина производител на смартфони в света след Samsung, Huawei и Apple. Компанията неотдавна надмина Samsung и стана лидер на пазара на смартфони в Индия.
Браво!