Не очаквайте да се появят нови брандове на пазара за смартфони. Младите играчи имат шанс за успех, само ако бъдат погълнати от по-голям и известен производител, твърди пред Gizchina висш мениджър на китайската компания Meizu.
Лин Нан коментира партньорството между Xiaomi и стартъпа Meitu, известен с т.нар. „селфифони“. Вицепрезидентът на Meizu е категоричен, че независимите малки брандове просто нямат шанс срещу вече утвърдените играчи, здраво укрепени в своите пазарни ниши.
Недостатъчно финансиране, липса на опит и възможности за собствени изследвания и разработки са само малка част от проблемите на младите производители на смартфони, смята Лин Нан. Според него, трудно е без име да излезеш на пазара и да притесниш установените играчи.
И вероятно Лин Нан е прав. Брандове като OnePlus и Essential, които все още са млади компании, се изстреляха нагоре, защото имаха значителен „бекграунд“. OnePlus беше обезпечена с инвестиции и технологии на Oppo, докато Essential разчиташе на голямото име на своя основател.
Що се отнася до самата Miezu, тя не е компания в челната петица на световния пазар, но е достатъчно мощна, със силни позиции в Китай. В момента Meizu подготвя нов флагман, който ще бъде един от първите на пазара с топ процесора Snapdragon 855 (8150).