Пазарът на смартфони е затворен за нови брандове?

Независимите малки брандове за смартфони нямат шанс срещу утвърдените играчи, освен да бъдат купени от тях, смята вицепрезидентът на Meizu Лин Нан

Не очаквайте да се появят нови брандове на пазара за смартфони. Младите играчи имат шанс за успех, само ако бъдат погълнати от по-голям и известен производител, твърди пред Gizchina висш мениджър на китайската компания Meizu.

Лин Нан коментира партньорството между Xiaomi и стартъпа Meitu, известен с т.нар. „селфифони“. Вицепрезидентът на Meizu е категоричен, че независимите малки брандове просто нямат шанс срещу вече утвърдените играчи, здраво укрепени в своите пазарни ниши.

Недостатъчно финансиране, липса на опит и възможности за собствени изследвания и разработки са само малка част от проблемите на младите производители на смартфони, смята Лин Нан. Според него, трудно е без име да излезеш на пазара и да притесниш установените играчи.

И вероятно Лин Нан е прав. Брандове като OnePlus и Essential, които все още са млади компании, се изстреляха нагоре, защото имаха значителен „бекграунд“. OnePlus беше обезпечена с инвестиции и технологии на Oppo, докато Essential разчиташе на голямото име на своя основател.

Що се отнася до самата Miezu, тя не е компания в челната петица на световния пазар, но е достатъчно мощна, със силни позиции в Китай. В момента Meizu подготвя нов флагман, който ще бъде един от първите на пазара с топ процесора Snapdragon 855 (8150).

Коментар