Frost & Sullivan дава на Eaton награда за най-добър производител на UPS

След щателен анализ на европейския пазар на непрекъсваеми токозахранващи устройства (UPS), Frost & Sullivan отличи EATON като най-добър производител на UPS устройства в Европа за 2008. Превъзходството на EATON в бизнеса с UPS и удовлетворението на клиентите на компанията демонстрират изключителните качества на компанията.
Frost & Sullivan награждават всяка година една компания, която демонстрира отлични постижения в своя индустриален сектор. Наградата е базирана на редица фактори, сред които бизнес развитието на компанията, стратегическото позициониране, задоволството на клиентите и анализ на причините за водещата роля на компанията. Наградената компания трябва да покаже постоянен ръст и качествен мениджмънт, а също да предлага висококачествени продукти и/или услеги и да води позитивна социална и икономическа политика в локален и национален план.
В голяма степен EATON дължи своя успех на комбинация от продуктови иновации, придобиване на компании, географска експанзия и клиентско-базирани инициативи. Компанията заложи на кампания за увеличаване на пазарното си присъствие в UPS сектора като част от своята агресивна стратегия за разрастване. През 2007 EATON придоби MGE Office Protection Systems™, с което значително разшири пазарното си присъствие в Европа, като добави и богато портфолио UPS продукти и разшири дистрибуторската си мрежа. EATON допълнително разриши бизнеса си с придобиването на Moeller Group, Balmen Electronic и PK Electronics NV в Европа и тайванския производител на UPS Phoenixtec, в Азия, и разшири портфолиото от електрически прлодукти с марки като Pulizzi Engineering и Aphel Technologies.
“Само в Европа EATON добави близо 50 партньора, за да отговори на сериозното търсене на продукти и услуги в Близкия Иток, Северна Америка и Европа", казва Чандни Раи, анализатор на изследвания във Frost & Sullivan. “Източна Европа и Русия помогнаха за разширяването на бизнеса на EATON, основно чрез отварянето на нови офиси, договори с нови дистрибутори, предлагането на допълнителни услуги и увеличаване на възможностите за техническо обслужване на продуктите.”
Благодарение на ресурсите, с които EATON разполага, компанията постигна забележителни пазарни успехи и висока степен на задоволство сред клиентите си. EATON предлага специални програми за обучение на клиентите и дистрибуторите и често се допитва до мнението на своите партньори и клиенти за услугите и продуктите на компанията. Тазгодишното проучване показа EATON в много по-добра светлина от потребителска гледна точка спрямо предишни години, основно благодарение на разрастналата се дистрибуционна мрежа и обогатяването на продуктовото портфолио.
“EATON разшири значително продуктовото си портфолио и продължи да се развива като широкопрофилен доставкичик на оборудване за електрическа защита и осигуряване на качествено захранване с представянето на различни нови продукти," споделя още наблюдения Чандни Раи. "Трифазните UPS EATON 9395 (275-550 kVA) като част от фамилията Powerware®, предназнатични за приложения с критично натоварване и важност, си струва да бъде отбелязано не само заради минималните размери и ниско тегло, но и заради високата ефективност на тези UPS.”
Компанията продължи да развива и своите IT решения с продукти като EATON enclosure power distribution unit (ePDU), които поддържат променливи нива на захранване в сървърни шкафове и мониторинг на нивото на консумация на отделни сървъри. Освен ePDU, EATON представи и BladeUPS – специализирано решение за блейд сървъри с висока консумация и UPS устройството EATON 9130. Макар вече да разполага със забележителан ефективност при натоварвания под 30%, BladeUPS бе допълнително оборудван и възможност за интегриране на EATON rack power module (RPM) за разширена електрическа защита в условия на високо натоварени сървърни системи.

Коментар