Xiaomi даде самостоятелност на бранда Redmi

Redmi Note 7 е първият продукт на самостоятелния бранд в структурата на Xaiomi (източник: MI Kenya / Twitter)

Очакваното отделяне на продуктите Redmi в самостоятелен бранд вече е факт. На пресконференция вчера Xiaomi обяви промяната в своя бизнес, както и първия смартфон след реорганизацията – модела Redmi Note 7.

Лу Уайбинг, бивш президент на Jinli Mobile, ще ръководи новата самостоятелна структура Redmi. Именно той отговаряше за създаването на бранда, дизайна, производството и продажбите. Уайбинг е назначен и за вицепрезидент на Xiaomi Group, съобщи агенция Sina.

По неговите думи, получавайки независим статут, брандът Redmi ще може да предложи на клиентите най-приемливите цени, да настъпи на международните пазари и да привлече вниманието на интернет потребителите.

Новият смартфон Redmi Note 7 идва с процесор Qualcomm Snapdragon 660 на тактова честота 2,2GHz и 48-мегапикселова камера. Моделът вече е достъпен за предварителни поръчки на цена 1000 юана (около 146 долара).

Направлението Redmi ще се съсредоточи в пускането на достъпни смартфони, вкл. такива с флагмански процесори. Xiaomi и брандът Mi ще налагат на пазара устройствата от среден и висок клас

С подобна структура на пазара оперират и други китайски производители. Huawei, например, позиционира изключително успешно бранда Honor, а Oppo даде самостоятелен живот на марката Realme.

Коментар