Рекордни приходи от 140 млн. долара за 2018 г. обяви глобалната технологична компания DataArt, която оперира и на българския пазар с развоен център. Това е 10% ръст, в сравнение с 2017 г., и над 40% ръст спрямо 2016 г.
Финансовите резултати на DataArt показват устойчиво развитие във всички сектори, в които компанията разработва софтуерни решения, в това число финансовата индустрия, туристическия сектор, медийната сфера, здравеопазването, блокчейн и др.
Повече от 50 компании продължават да разчитат на финансовото подразделение на DataArt, за да развиват и трансформират своите ИТ системи. През изминалата година фирмата е добавила 22 нови клиента – сред тях е и една от най-големите световни застрахователни компании, която ангажира DataArt за разработване на проекти, базирани на блокчейн.
В подразделението „Здравеопазване“ компанията развива активно бизнеса си на немския пазар, което доведе до нови договори с редица компании, сред които и ClinicAll.
DataArt съобщава и за нови клиенти в подразделението „Туризъм“, вкл. една от най-големите онлайн туристически агенции в света. Компанията привлече и един от водещите експерти в тази област – Макс Жданов, който от края на 2018 г. заема поста вицепрезидент „Travel & Hospitality”.
В медийната сфера DataArt отчита рекордни приходи за 2018 г., възлизащи на 23 млн. долара, което е с 37% повече в сравнение с 2017 г. Компанията подписа осем нови договора с клиенти, вкл. с Meetup – най-голямата мрежа за създаване на онлайн общности с цел офлайн срещи по интереси.