Малките фирми нямали SEO стратегия

Над една трета от малкия и среден бизнес няма стратегия за оптимизация за уеб търсачките (SEO), която осигурява по-добро позициониране на сайтовете при търсене в интернет.
Според проучване на британската хостинг компания Fasthosts, много мениджъри все още не са наясно как се генерират резултатите от търсене.
Все пак проучването отчита, че броят на компаниите, които не позиционират своите сайтове в търсачките, е намалял от 49% през 2006 година до 17% в момента.
Близо една пета от анкетираните вярват, че подреждането на резултатите при търсене не може да бъде повлияно от собственика на сайта. 12% пък са казали, че резултатите се подреждат според заплащането.
И двете твърдения са неверни, посочват авторите на анализа.
Повечето малки фирми разбират, че трябва да позиционират своите сайтове в големите търсачки, за да се показват по-напред. SEO оптимизацията обаче все още е пренебрегната от много бизнеси, казва Стив Холфорд, маркетинг директор на Fasthosts.
Мениджърите трябва да разберат, че SEO е много важен канал и ако отделят дори и малко време да го изучат и оптимизират сайтовете си, ще получат незабавна възвръщаемост, измерена в по-голям безплатен трафик, посочва Холфорд.

Коментар