Българин застава начело на Motorola Австрия

Владислав Иванов ще има за цел да наложи Motorola в челните позиции на пазара в Австрия (източник: Motorola България)

Владислав Иванов застава начело на Motorola Австрия, след като постигна високи резултати с марката в Югоизточна Европа. Българинът е част от компанията за мобилни технологии вече 7 години.

Кариерата на Иванов в технологичния бранш започва още в неговите ранни студентски години, когато той се занимава с търговия на копирни машини в една от най-големите марки на пазара. Впоследствие преминава през К&K и Солитрон, за да стигне до Lenovo, когато през 2012 г. технологичния гигант стартира бизнес активно в България.

Следват няколко много успешни години за Иванов и Lenovo – последователно постигане на лидерски позиции по продажби в бизнеса с компютри, лаптопи, таблети. Сред най-забележителни постижения на Владислав Иванов е първото място по доставки в сегмента с мобилни телефони през 2016 г., побеждавайки тогавашния и актуален лидер в България.

Преди три години, едва на 37, Владислав Иванов поема отговорност като генерален мениджър за бизнеса на Motorola за 14 държави в цяла Югоизточна Европа, а от 2019 г. ще има за цел да наложи марката в челните позиции и на пазара в Австрия.

В региона на Иванов се отличават държави като Словакия и Сърбия, в които Motorola вече постигна двуцифрен пазарен дял, а според прогнозите това предстои да се случи съвсем скоро в България и Румъния.

Пазарът в Австрия „притежава много повече западни ценности и една по-различна култура на пазаруване от тази, която имаме ние, тук на Балканите”, коментира Владислав Иванов. „Вярвам, че заедно с моя екип можем да пренесем добрите практики и да постигнем високи резултати, точно както го правим и в останалите държави от нашия регион”, допълни той.

В глобален мащаб Motorola излезе на печалба през третото фискално тримесечие на 2018/19 г., с което изпълни обещанието си да покрие с продажби и оптимизирани процеси огромните инвестиции по време на придобиването и преструктурирането на компанията.

Марката вече е лидер в Мексико, заема втора позиция в цяла Латинска Америка и отново се завърна сред любимите брандове на потребителите в САЩ и Европа.

Коментар