“Градски вестник” спира да излиза от началото на месец март, съобщи издателят Икономедиа АД. Компанията ще се фокусира върху основните си издания и бизнеси, гласи официалното съобщение.
Замразява се и онлайн версията на вестника – сайта gradski.bg.
„Продължаваме да вярваме в безплатните вестници, но това е труден и бавен проект и не можем да си го позволим при сегашните обстоятелства. Икономическата криза накара издателите по цял свят да търсят различни начини за спестявания и оптимизиране на разходи. Това се случва и в България”, каза Бисер Боев, изпълнителен директор на "Икономедиа" АД.
„Нашите проекти винаги са били базирани на бизнес принцип и в този момент, когато рекламодателите свиват бюджетите си, това решение е наложително, макар и трудно", допълни той.
"Градски вестник" стартира през октомври миналата година в 100-хиляден тираж, като се списваше от екипа на сайта ZaGrada.bg.
Икономедиа е работила по проекта две години и половина, каза тогава Бисер Боев. Идеята е била да се създаде вестник на гражданската журналистика, в който читателят е съавтор.
Повечето вестници в България се спонсорират от издателите им, каза наскоро Петьо Блъсков в интервю за Канал 3. Според него, "групата на Прокопиев", наред с ВАЦ са тези, които печелят от вестници, както и някои "жълти" издания с голям тираж.