HPE се фокусира върху технологиите като услуга

Технологичните услуги HPE GreenLake пестят разходи на бизнеса (снимка: HPE)

Hewlett Packard Enterprise (HPE) поема курс към доставка на технологични услуги на абонаментен принцип. Към 2022 г. клиентите на компанията ще могат да ползват всички технологии на HPE като абонамант – по модела плащане според потреблението, съобщи Telecompaper.

Американският ИТ гигант ще продължи да доставя оборудване и софтуер за сметка на капиталови разходи, както и по лиценз. Клиентите ще имат избор – да ползват продукти и услуги на HPE по традиционния начин или по модела „като услуга”.

HPE планира и занапред да развива решенията HPE GreenLake, за да обхване нови сегменти от пазара, да създаде различни варианти за приложение на услугите и да използва възможностите на глобалната партньорска екосистема за ускоряване на растежа.

Портфолиото от решения HPE GreenLake носи значителни ползи за клиентите. 99% от тях подновяват абонамента си за HPE GreenLake, а индексът на потребителска лоялност (NPS) достига 86%, което извежда HPE GreenLake в топ 1% по този показател на пазара за ИТ услуги.

Изследване на Forrester за икономическото въздействие на HPE GreenLake сочи, че клиентите икономисват 30% от капиталовите разходи за сметка на оптимално използване на ресурсите, 90% от разходите за поддръжка и услуги за специалисти и 65% от времето за внедряване на ИТ проекти.

Коментар