MySpace привлича като магнит и по-възрастните

Проучване разбива мита, че младежите са основна аудитория на социални сайтове като MySpace. Според данни на comScore, около две трети от посетителите на Myspace.com и Friends.com са хора над 25 години.
Парадоксалното в случая е, че именно младежите откриха и популяризираха MySpace.
Сайтът с най-млада аудитория е Xanga.com. 20% от неговата потребителска база са деца и тийнейджъри във възрастовия диапазон 12-17 години. Това е два пъти по-висок процент от средния за въпросната възрастова категория в цялата Интернет аудитория.
Друг от по-младежките сайтове е Facebook.com, който привлича учащи в колежите на възраст от 18 до 24 години – една трета от неговите посетители.
Изненада в проучването e също, че аудиторията на социалните сайтове не се припокрива в по-голямата си част. Всеки от тях държи своя ниша от посетители, разкрива анализът Media Martix на comScore.
Отчитайки широкия възрастов диапазон в аудиторията на социалните мрежи, експертите препоръчват сайтовете да филтрират потока, така че различни подгрупи от контактуващи да се намират по-лесно. Предизвикателство за по-възрастната аудитория, например, е да намери обща база с останалите участници в общността.

Коментар