Salesforce, лидерът на пазара за CRM решения, съобщи в сряда, че ще придобие компанията за полеви услуги ClickSoftware в сделка на стойност 1,35 милиарда долара в брой и акции.
Сделката идва два месеца след като Salesforce обяви най-голямата си покупка досега – тази на софтуерната компания за визуализация на данни Tableau за повече от 15 милиарда долара.
Salesforce вече предлага инструменти за обслужване на място, включително проследяване на дейността на служителите, които извършват полева поддръжка на клиенти.
Salesforce Field Service Lightning, изградена на базата на Service Cloud, използва най-новото в диспечеризирането, управлението на мобилните екипи и IoT технологиите, за да позволи на компаниите да свържат цялата си работна сила в единна централизирана платформа.
С комбинираните възможности на Field Service Lightning и ClickSoftware, Salesforce ще се позиционира като лидер в полевите услуги, коментират от компанията. Подобни услуги предлага и Microsoft, която през 2015 година придоби доставчика на софтуерни услуги FieldOne, припомня CNBC.
ClickSoftware е основана през 1997 г. и има 829 служители, регистрирани в LinkedIn. Клиенти на компанията са големи имена като Bosch и Vodafone.