Сгъваемите устройства с гъвкави екрани са дългоочакван пробив на пазара на смартфони, но скоростта на възприемане на новия форм-фактор ще зависи от преодоляването на някои бариери. Експерти от Strategy Analytics посочват основните пречки.
Една от тях е неадекватната цената на сгъваемите устройства спрямо тяхната стойност във възприятието на потребителите. Въпреки че по-голямата част от потребителите във Великобритания и САЩ искат да имат малък смартфон с голям дисплей, те не са готови да надплащат за подобно устройство. Производителите трябва да разберат, че продажбите ще са ниски, докато цените не паднат.
Втората бариера е желанието на потребителите да използват смартфона с една ръка, както е при класическия форм-фактор. Ако сгъваемият телефон не може да се използва в сгънато състояние както обикновено, това намалява неговата привлекателност, тъй като в разгънато състояние ангажира и двете ръце на потребителя.
Освен това е важно за потребителите да разберат предимствата и потенциала на сгъваемия смартфон извън очевидната „печалба” в размера на екрана – например, при гледане на видео. Популяризирането на нови сценарии на използване е жизненоважно за успеха на сгъваемите смартфони, смятат анализаторите.
Буксува по една причина МАЛОУМНА ХРУМКА на някой извратен кореец.