Корейският производител LG Electronics очаква да направи своя бизнес със смартфони печеливш през 2021 година, съобщи ZDNet, позовавайки се на изявление на новия изпълнителен директор Брайън Куон в кулоарите на изложението CES 2020 в Лас Вегас.
„Предвид възможностите на продуктите и предстоящите промени в гамата, както и новите продукти, които ще променят ситуацията в премиум сегмента, смятаме, че можем да възстановим мобилния си бизнес до 2021 г.”, казва той.
Мобилният бизнес на LG, вкл. производството и продажбата на смартфони, регистрира оперативна загуба от 161,2 милиарда вона (138 милиона долара) през третото тримесечие на 2019 г., спрямо 144,2 милиарда вона година по-рано. Като цяло това е десето поредно тримесечие на отрицателна динамика на подразделението.
Мениджърите на LG обясняват разочароващите резултати с увеличените маркетингови разходи, свързани с пускането на първия 5G смартфон на компанията – V50 ThinQ. В допълнение, роля е изиграл и спадът в търсенето на други модели на LG – както флагмани, така и по-достъпни устройства.
В периода юли-септември 2019 г. мобилното подразделение на LG отчете приходи от 1,52 трилиона вона (1,3 милиарда долара), което е с около 25% по-малко спрямо същото тримесечие на миналата година.
Новите ceo и cfo мечтаят.
Реалноста – поредно тримесечие на отрицателна динамика на подразделението.