БТК обновява визията на магазините си и отваря още търговски обекти на ключови места. Вчера главният изпълнителен директор Бернар Москени сам обслужи първите клиенти в новия магазин на бул. Витоша в столицата.
Москени направи показно на персонала, като продаде пакет от абонаментния план „Злато 60” на vivatel.
Предстои откриване на нови обекти на ключови локации като ул. „Раковски” и „Граф Игнатиев” в София, както и на централни места в Стара Загора, Бургас, Благоевград и в други областни градове.
Всички нови магазини са съобразени с корпоративната идентичност на компанията и имат унифициран интериорен дизайн. В съответствие с тези стандарти, наскоро беше обновен и най-големият и емблематичен за компанията магазин, който се намира в Телефонната палата в София.
От края на 2008 до месец март тази година БТК отвори общо 41 магазини с новата визия в цялата страна. Предстои да се промени имиджът на още 56 центъра до края на годината. Планирано е изграждането и на 20 магазина на съвсем нови места.
БТК магазините предлагат пълното портфолио от телекомуникационни услуги – интернет, мобилна и стационарна телефония. В тях потребителите ще намерят и актуални модели мобилни и стационарни телефони, както и аксесоари.