Онлайн услуга на Lotus улеснява комуникациите в бизнеса

Ново решение за онлайн съвместна работа на Lotus вече е на пазара. Платформата LotusLive работи по модела “софтуерът като услуга” (SaaS) и беше обявена по-рано тази година на конференецията Lotusphere във Флорида.

Компании с различен мащаб на бизнеса могат да използват LotusLive за вътрешна комуникация и съвместна работа с партньори, съобщи Лидия Викулова, акаунт мениджър в IBS България.
 

Решението поддържа множество услуги: профили и управление на контакти, базирани на платформата Lotus Connections; онлайн срещи (LotusLive Meeting); споделяне на файлове и мигновени комуникации (IM) чрез Lotus Sametime; графики, базирани на IBM проекта Many Eyes; и управление на проекти.
 
Инструментите за комуникация и съвместна работа LotusLive Engage максимално улесняват връзката с клиенти, партньори и доставчици, тъй като LotusLive безпрепятствено минава през защитните стени.
 
Към момента LotusLive Engage включва пакет от услуги като IM, уеб конференции, споделяне на файлове, графики и "форми". По-късно към функционалността на Engage ще бъде добавена и електронна поща.
 
LotusLive успешно се интегрира с приложения от рода на Salesforce, LinkedIn, Skype, Lotus Symphony, Lotus Sametime, iNotes и други уеб 2.0 услуги. IBS България ще публикува регулярно новини за услугата в раздела за Lotus на своя корпоративен сайт.

Коментар