Интернет гигантът Google вече контролира две трети от пазара на търсене в САЩ, сочат данните на Nielsen за март.
На американска територия през миналия месец са извършени 9,52 милиарда търсения в интернет, като 6,11 милиарда от тях са минали през Google.
Пазарният дял на компанията се е увеличил за една година с 27,6% и сега достига 64,2%.
На второ място в интернет търсенето на американския пазар е Yahoo! с дял от 15,8%. През март търсачката на компанията е обработила 1,51 милиарда от всички запитвания.
Челната тройка допълва Microsoft с дял от 10,3% и 1 милиард обработени търсения. И Yahoo, и Microsoft бележат ръст, съответно с 1,7% и 0,3% за година.
Търсачките AOL Search и Ask.com Search заемат четвърто и пето място през март, с пазарни дялове от 3,7% и 2,1%. Всички останали имат сумарен дял около 4%, обобщава CNET News.