“Заскърца” ли инфраструктурата , бизнесът е в опасност

Спамът все повече задръства пощенските кутии на фирми от всякакъв калибър. И ако за някои от тях нежеланите съобщения не са фатален проблем, за други прекомерното им количество е недопустимо.
Скоростта на електронната кореспонденция във финансовите институции е от критично значение. Инвестиции, които разчитат на точна към момента информация, не могат да бъдат поверени на лоши комуникации. Затова когато спамът премине нормални граници, а електронната поща не пристигне на минутата, финансовите компании бият тревога.
Повече от две трети от електронната поща на една от най-големите компании за финансови услуги в Ирландия доскоро бяха спам съобщения и блокирано съдържание. Irish Life & Permanent (ILP), в която работят 5500 души, получаваше месечно около 1,5 милиона и-мейла. До четири часа бяха необходими понякога за изпращане на достоверните съобщения в резултат на задръстването със спам.
За да се справи с проблема, IPL, която оперира в сърцето на разцъфтяващата ирландска икономика, ревизира системата си за електронна поща, като подобри ефективността и сигурността. И-мейл съобщенията сега пристигат за минути, а не за часове, дори и в пиковите моменти от деня. А спамът вече е проблем от миналото за IPL, третата по големина компания за финансови услуги в Ирландия.
Сложността на проблемите на IPL идват от наследени системи за електронна поща след няколкото сливания в предходни години. Бизнесът на финансовата институция, чиито клиенти наброяват повече от един милион, се опира върху ИТ инфраструктура, която вече започва да “скърца”. 
IPL намира решение на проблемите чрез и-мейл защитна стена и антиспам услуга на компанията за сигурност Tumbleweed. Сега системата за защита успява да спре по-голямата част от нежелания трафик. Значително е намаляло и времето, което персоналът по сигурността отделя за извличане на достоверни съобщения от блокирано съдържание. Ако преди подобна задача е отнемала на един човек целия работен ден, сега за това е необходимо далеч по-малко усилие.
IPL внедрява системата за две седмици, като след още една за обучение я пуска в действие. Резултатите са повече от окуражителни. Защитната система спира по-голямата част от спама, като така разтоварва трафика и същевременно подобрява сигурността. Несравнимо по-бързо отпреди се извличат достоверните съобщения от блокирано съдържание, което разтоварва ИТ персонала от досадни ръчни операции.
Времето за изпращане и получаване на електронна поща сега е толкова малко, че операциите сякаш са мигновени, споделят от компанията. Всички тези подоения означават по-висока продуктивност и ефективност на персонала във финансовата институция.

Коментар