HP разясни стратегията си на пазара за персонални компютри

НР обяви, че прилага двукомпонентна стратегия за пазара на персонални компютри. Всяка една от двете марки – HP Pavillion и Compaq Presario – е насочена към специфичен пазарен сегмент.
Като част от стратегията, компанията разработи и нов дизайн на логото на Compaq с цел по-нататъшно диференциране и установяване на марката.
Логото съчетава буквите C и Q и ще бъде интегрирано в бъдещите маркетингови материали.
Серията HP Pavillion предлага продукти с по-богат набор от функции. Такива са например моделите Pavillion dv5 и Pavillion dv6 и първата дизайнерска дигитална дамска чанта HP Mini 1000 Vivienne Tam Special Edition.
Серията Compaq Presario включва продукти на по-изгодни цени. Потребителите на Presario са хора, запалени по техниката, които имат нужда от качествен компютър, но не и от всички премиум функции, обясниха от HP.
HP Pavillion са предназначени за хора, които търсят технологии и функции от възможно най-висок клас.
В най-общи линии Compaq са необходими, а HP Pavilion – желани продукти, уточни Илия Тошев, директор направление “Персонални системи” в НР България.
Междувременно HP обяви два нови модела, достъпни от 15 април на пазара у нас. 10-инчовият Compaq Мini 700 и 15.6-инчовият Compaq Presario CQ60-210 се предлагат с уникален Imprint дизайн с лъскаво черно покритие и струват съответно 849 лв. и 999 лв. (с ДДС).

Коментар