Доставчиците на безжични и интернет услуги в Съединените щати обявиха временни мерки за намаляване на тежестта на онлайн комуникациите за гражданите и бизнеса в условията на пандемия от коронавирус.
Поради ограничителните мерки на правителството, много потребители са принудени да работят от вкъщи. Също така, в условията на социална дистанция, комуникациите на хората в интернет нарастват, отбелязва Fortune.
Comcast, която доставя услуги под бранда Xfinity, обяви безплатен Wi-Fi за 60 дни, считано от събота, 14 март. Става въпрос за точки за достъп на обществени места и в малки предприятия, а такива на Xfinity са налични в почти всички градове в САЩ.
AT&T и Charter Communications също обявиха 60 дни безплатен Wi-Fi. Много мобилни доставчици, включително Verizon, въвеждат мораториум върху прекъсването на връзките, поради забавени плащания.
T-Mobile заяви, че ще предостави неограничен пакет за смартфони на всички съществуващи абонати и ще увеличи трафика за училища и ученици, използващи цифрови програми за обучение.
Sprint, Comcast и AT&T също премахнаха ограниченията за трафика, а Cox обеща да увеличи скоростта за пренос на данни за тарифни пакети с ниска цена.
Действията на телеком операторите в САЩ са добър пример за това как печеливши бизнеси с огромна база от потребители могат да проявят социална отговорност в критични ситуации.
А1 излъгаха голяма част от потребителите си. Обещаха , но не пуснаха на всички.
И останалите 2 се включиха
Управителите на Виваком и Теленор, четоха ли тази статия? Щото на А1 явни са я прочели 🙂