Samsung обяви услуга за взимане на мобилни устройства, които подлежат на ремонт, директно от домовете на своите клиенти, за да ги улесни във време на социална изолация, когато трябва да си стоят вкъщи.
Клиентите могат да заявят ремонт на устройство всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа на телефон 0800 11 131 или *3000. Операторът ще им зададе няколко въпроса относно устройството и ще изиска определени лични данни – име, имейл, пощенски адрес и др.
За устройства в гаранция взимането, ремонтът и доставката обратно са безплатни. Ако устройството не е в гаранция, се начисляват разходи за транспорт и ремонт, за които потребителите биват информирани с обаждане от клиентската телефонна линия или от персонала в оторизирания сервизен център на Samsung.
Освен това операторът дава указания на клиента как да подготви пратката за взимане и какво да включи в нея. Пратката се взима от дома на клиента в предварително указан ден и час от външен куриер и се изпраща до оторизиран сервизен център на Samsung.
Клиентът получава номер на товарителницата по имейл, чрез който ще може да следи хода на заявката. Samsung извършва ремонта и доставя обратно устройството до дома на клиента.