Бивш директор на PayPal поема маркетинга на HMD Global

Стивън Тейлър има 30-годишен опит в продажбите и маркетинга
(снимка: HMD Global)

Стивън Тейлър, бившият маркетингов директор на PayPal, поема ръководството на маркетинга в HMD Global, съобщиха от компанията, която стои зад телефоните Nokia.

Тейлър има почти 30-годишен опит в продажбите и маркетинга на някои от най-известните марки в света, включително PayPal и Samsung. В HMD Global той ще отговаря за цялостната маркетингова стратегия и изпълнението й, както и за цялото портфолио от телефони Nokia.

„Продължаваме да бъдем фокусирани върху маркетинговите стратегии, които извеждат продуктите ни на челни позиции по различни показатели. Затова от решаващо значение е да привличаме талантите, които оценяват необходимостта продуктите ни да са неподвластни на времето”, коментира назначението Флориан Сейче, главен изпълнителен директор на HMD Global.

Преди назначаването си в HMD Global, Стивън Тейлър заема позицията на главен маркетинг директор за Европа, Близкия Изток и Африка в PayPal, където изцяло променя облика на компанията в областта на дигиталния маркетинг.

В предишната си роля на главен маркетингов директор за Европа в Samsung Electronics той има водеща роля в трансформацията на бранда с експертния си опит в системите за управление на отношенията с клиенти, социалните медии и директните продажби в електронната търговия.

Първите стъпки в кариерата си Стивън Тейлър прави, работейки за гиганти като The Gillette Company и Procter & Gamble.

Опитният мениджър се присъединява към HMD Global след представянето на три нови смартфона Nokia, включително първия 5G модел на компанията – Nokia 8.3 5G, новия член в семейството на „пионерите” – Nokia 5310, както и новата услуга за роуминг на данни HMD Connect.

Коментар