Сливане за £12 милиона раздвижи ПР бизнеса

Huntsworth PLC, международна група за връзки с обществеността, придоби комуникационна консултантска агенция Mmd, водеща в Централна и Източна Европа.
Придобиването запазва идентичността на марката Mmd и е стъпка в стратегическото развитие на Huntsworth в Европа, съобщиха от българския офис на Mmd. Първоначалната стойност на сделката е 12 милиона британски паунда. Последващи договорени плащания ще бъдат реализирани в следващите три години.
Не е нормално една частна компания да се развие до такава степен и все още да зависи от един индивидуален собственик, коментира Алистър Маклийш, изпълнителен директор на Mmd. Тъй като растежът ни непрекъснато се увеличава, естествено е да потърсим по-голяма компания, към която да се присъединим. Наблюдавах начина, по който се развиваше Huntsworth Group. Смятам, че не бихме могли да намерим друга компания, която да е по-подходяща от гледна точка на корпоративна култура, както за нас, така и за нашите клиенти”, добави той.
Mmd е най-голямата комуникационна консултантска агенция в Централна, Източна и Югоизточна Европа, Русия и страните от ОНД. Компанията присъства в България от 2001 година като част от развитата мрежа на агенцията със 180 консултанта в 18 страни. Mmd специализира в областта на връзките с обществеността, корпоративните комуникации и специфичните корпоративни връзки (Public Affairs) и работи за компании като Visa International, IBM, Intel, Lenovo, SAP и Goodyear.
Huntsworth е глобална комуникационна група с основна дейност връзки с обществеността. Част от Huntsworth Group са някои от водещите ПР агенции.

Коментар