Xiaomi обсебва пазара на телевизори в Китай и Индия

Xiaomi се утвърждава като голям играч на пазара за телевизори
(снимка: Xiaomi)

Умните телевизори на Xiaomi стават все по-популярни на най-големите пазари в света, включително Китай и Индия. В продължение на шест поредни тримесечия китайският производител оглавява продажбите в родината си, съобщи Gizchina.

Данните за миналата година сочат, че Xiaomi е продала 10,46 млн. телевизора в Китай, което прави компанията най-големият играч на този пазар в страната. Нещо повече, в исторически план Xiaomi стана първата компания, доставила над 10 млн. телевизора в Китай.

Леи Джун, председателят на Xiaomi Group, потвърди, че телевизорите ще останат много важно направление в дейността на компанията през следващите 10 години. С пускането на всяко ново поколение телевизори, Xiaomi добавя нещо особено:

  • Mi TV 1 / 5 септември 2013 г: MIUI TV, Smart TV, дебелина само 20 мм;
  • Mi TV 2 / 15 май 2014 г: стандартен звуков панел, безжичен събуфер, дебелина 15,5 мм;
  • Mi TV 3 / 19 октомври 2015 г: телевизор от ново поколение, дебелина 9,9 мм;
  • Mi TV 4 / 18 май 2017 г: дебелина 4,9 мм;
  • Mi TV 5 / 5 ноември 2019 г.: дисплей Quantum Dot, дебелина 5,9 мм.
  • Mi TV Master Series / 3 юли 2020 г.: първи модел с OLED екран, ултра-тънка рамка.

Коментари по темата: „Xiaomi обсебва пазара на телевизори в Китай и Индия”

добавете коментар...

  1. Anonymous

    Фофу, къде спиш? Скоро Xiaomi ще завладеят и Америка! Намеси се, братиньо!

Коментар