Социалните мрежи стават част от изборите

Нов уеб сайт обединява всички "Tweet" линкове, свързани с европейските избори. TweetElect09.eu се актуализира непрекъснато, като статистическите данни се показват на екрана на фона на информацията, обменена чрез туитовете – най-вече относно кандидатите на партиите, съобщи глобалната PR агенция Burson-Marsteller.
"За първи път Twitter ще се използва по време на изборите за Европейски парламент и все още е рано да се коментира какъв ще бъде ефектът върху избирателя – краткотраен или дълготраен. Най-важното е, че на практика социалната медия е част от изборите, ще става все по-значима за комуникацията на политиците и ще се превърне във важен сегмент за техния електорат", коментира Джерами Гълбрайт, главен изпълнителен директор на Burson-Marsteller за региона EMEA.
Уеб сайтът дава възможност на потребителите да избират туитове по държави, за да разберат какво мислят хората относно изборите в различните страни членки на Европейския съюз.
TweetElect09 се основава на данните от predict09.eu – прогноза, направена от учени от London School of Economics и Trinity College и осъществена чрез Burson-Marsteller за предстоящите избори за Европейски парламент.
Всеки потребител може да се присъедини към дискусията чрез TweetElect09, като използва «#eu09» hashtag, когато туитва.
Burson-Marsteller си партнира с 24-часовия международен новинарски канал France 24, който осигурява видеоматериали за изборите по време на Twitter разговора. На 7 юни, денят на изборите за повечето страни, зрителите ще могат да наблюдават директно събитията, както и да проследяват дискусиите от 9:00 ч. сутринта централно европейско време.
"TweetElect09 е "one stop" магазин в реално време за европейските избори. Това е крайната форма на политическа кампания и ангажимент към избирателите в ерата на дигиталните комуникации. Ще бъде много интересно проследяването на активността на държавите, употребяващи услугата", коментира Стефани Боне, управляващ директор на Burson Digital EMEA.

Коментар