Докато активно популяризира своите продукти чрез онлайн канали за дистрибуция, китайският производител на електроника Xiaomi постигна изключителен успех и с мрежата си от магазини за търговия на дребно.
В началото на седмицата стана ясно, че Xiaomi отново е влязла в Книгата на рекордите на Гинес с невероятно постижение – компанията отваря по 1000 магазина годишно в Индия, или по над 3 магазина на ден.
Само преди две години в Индия работеха 500 фирмени магазина Mi на Xiaomi. А през август миналата година компанията отвори магазин с номер 2000. Сега нейните търговски обекти в страната наброяват 3000.
Оказва се, че Xiaomi отваря1000 магазина в рамките на една година, или средно над три магазина дневно, отбелязва в репортаж по темата Gizchina.
Xiaomi навлезе на индийския пазар през 2014 г. и в момента е водещата марка за смартфони в страната и също така номер едно на пазара за умни телевизори в Индия.
Коментирайки събитието, Мураликришнан Би, главен оперативен директор на Mi India, благодари на феновете и партньорите за подкрепата, заявявайки, че компанията планира допълнително да укрепи позициите си в страната.
:o) те индийците много добре си правят с това поведение. Като нещото си е тъпо, то тъпо да си остане и да не пречи много много. Тук огромна част от тъпаците забогатяха, станаха “бизнесмени” и сега само бели правят, като изсичат гори, застрояват плажове и до дупка площите в градовете. Не, че всички богати са такива, но има много от споменатия вид. В Индия системата те стимулира да си див и маловажен и ако си тъп, то такъв си оставаш.
Иначе интелигентни индийци не липсват още от древни времена (когато са измислили шаха и арабските цифри) до днес (когато развиват собствена военна и космическа програма).
Всякакви рекорди на Гинес трябва да изключват отвартителната пълна с 1,5 до 2 милиарда
гнусни манХали наречена Индия, където има потресаваща бедност, престъпност и нечовешки живот – от спане по улиците за милиони манХали където няма къде да живеят но са се пръкнали, до живот без никакви правила – на движение, на бизнес, на пазаруване, на GSM мрежи, да не говорим колко милиона изобщо не са регистрирани като жители на страната и си живуркат и никой неможе да ги опише…абе не ми се говори.
Ако за Индия им е рекорда…еби ги у дупе!
А Индия и Китай като са във военен конфликт, то как се е появила тази огромна база от фенове? Явно Xiaomi яко мачка в съотношението цена:качество, т. е. нямаме никакви фенове, а обикновени практично мислещи потребители. И в Индия не са толкова тъпи да захапват просто на цената – тяхната собствено произвеждана евтина кола Tata Nano претърпя провал точно заради ниското си качество…