Система за управление на опашките от чакащи клиенти ще заработи официално от утре в районната администрация на Красно село. Модерното оборудване е въведено в отдел „Местни данъци и такси” в центъра за административно обслужване на бул. „Цар Борис III” 124.
По проекта на МДААР вече са внедрени ощо 88 системи в страната.
От структурите към Столична община са включени райони Красно село, Средец, Подуене, Слатина, Искър, Триадица и Люлин, както и дирекция „Архитектура и градоустройство” и офиса на дирекция „Общинска собственост”. Предстои да бъдат открити още 5 системи в София.
Изпълнител на проекта за управление на опашките е фирма „Моникомп България” ЕООД, която спечели обявения от МДААР търг с оферта за близо 915 хиляди лева.
Системите за обслужване на чакащи клиенти съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети; високоговорител за обявяване на следващия клиент; комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване, и екрани на всяко гише.
Заявката на желаната услуга става чрез натискане на съответния бутон, като клиентът получава билет с пореден номер и допълнителна информация за средно време на изчакване, брой чакащи клиенти и друга информация.
Едно гише обслужва средно между 200 и 300 граждани на ден с помощта на новата система за управление на опашките, показва опитът от внедряването в администрацията на Подуене.