Ситибанк България заложи на уеб система за управление на документи

Ситибанк Клон София спестява разходи за разпечатки чрез уеб базирана система за управление на документи, съобщи изпълнителят на проекта – Xerox България.
Благодарение на новата система, банката доставя на клиентите си ежедневни електронни извлечения от движенията по техните сметки. Освен че пести разходи, проектът е и еко-съобразен.
Уеб базираната система EDAS (e-Delivery & e-Archiving Solutions) включва изпращане на банково извлечение до клиентите в PDF формат (eлектронните извлечения имат силата на официален електронен документ). Това води до значително намаляване на броя на разпечатките както за банката, така и за клиентите.
Системата предоставя възможности за проследяване на подробна статистика за всички документи в архива, както и на документите, свързани с даден клиент.
EDAS разполага с модул за регистриране на имейл адреси и управление на мейлинг листа с клиенти, до които се изпращат извлечения. Системата за архивиране BlueOcean управлява съхраняването на документите съгласно установения от закона ред. Достъпът до този архив е ограничен и е разделен на няколко нива. Разпращането на имейлите се осъществява автоматично на дневна база.
Клиентите могат да разчитат на ежедневна актуална информация и статистика по движението на сметките си, което им предоставя възможност за адекватно и проактивно управление на собствените финансови ресурси.
Системата EDAS опростява част от работните процеси в банката, като минимизира ръчната работа при оформяне на клиентски досиета. Съкращава се и времето за обработване на извлеченията.
Новият модел е екологично ориентиран – спестяват се ресурси като хартия, тонер, електроенергия, транспорт. Това води и до съкращаване на директните финансови разходи за тези ресурси.

Коментар