Китайският бранд за смартфони vivo разшири географския си обхват, влизайки на пазарите във Великобритания, Франция, Германия, Италия, Полша и Испания. Компанията представи първата си европейска гама телефони с онлайн брифинг, излъчен от Дюселдорф.
vivo се надява да спечели нови фенове в региона с модела X51 5G. Спецификациите на флагманския телефон са почти идентични с X50 Pro, вкл. микрокамерата, която поддържа видеоклиповете стабилни. Основната разлика между двата модела е, че X51 5G има софтуер, модифициран за европейския пазар, съобщи Gizchina.
Освен с новия флагман vivo започва своя европейски дебют с поредица смартфони от среден клас: Y70, Y20s и Y11s. В допълнение, компанията пуска два модела безжични слушалки с поддръжка на Google Assistant – истински стереослушалки Neo с AI шумопотискане и спортни слушалки за използване на открито и с издръжлива батерия.
Настъпването на vivo в Европа се случва след сериозна подготовка, включително изследвания и интервюта с 9000 души от целия континент. vivo има доста приличен дял от световния пазар на смартфони и е шестият водещ производител в света, според Counterpoint Research.
Подобно на други китайски производители на оригинални продукти, които се впускат в Европа, vivo разглежда континента като пазар, който обещава още по-голям растеж, отчасти поради проблемите на Huawei с американските санкции, които му пречат да предлага услугите на Google на своите устройства и да работи с други компании от САЩ.
Huawei е доста популярен бранд в Европа, но вече се наблюдава спад в продажбите на компанията в региона. Тази година Huawei успя да предотврати по-голям спад, като пусна на пазара в Европа по-стари устройства, които все още могат да използват услугите на Google.