Нова книга разкрива силата на уеб сайта за бизнеса

На пазара вече е достъпна новата българска книга „Уеб сайтът. Мисията задължителна“, издадена от ИК Сиела. Компонентите на уеб сайта, неговото планиране, етапите на разработка, възможните „трудни моменти“ и как да бъдат преодолени, типовете уеб сайтове и популяризирането на онлайн присъствието са част от основните теми, разгледани подробно в книгата.

Автори са Горица Белогушева и Жюстин Томс, утвърдени експерти-практици с десетгодишен опит в областта на изграждането на уеб сайтове и онлайн маркетинга. Книгата е третата в поредицата заглавия на двете авторки в областта на онлайн маркетинга и рекламата след „Интернет рекламата. Мисията – възможна“ и „Онлайн маркетинг. Мисия още по-възможна“.
В края на първото десетилетие от 21 век много от сайтовете вече претърпяват своя първи редизайн, а за тези бизнеси с далновидно мислене, инвестирали в уеб по-рано – и втора или трета версия. Новата книга ще помогне на компаниите да превърнат уеб сайта си в работещ инструмент за целите на маркетинга и бизнеса си като цяло, посочиха авторите.
Книгата представя най-добрите световни практики и водещи тенденции в областта на онлайн маркетинга, подкрепени с успешни български примери и допълнени от специфични за българското уеб присъствие елементи. Тя е насочена към управители и собственици на малък и среден бизнес, маркетинг мениджъри, бренд мениджъри, ПР специалисти, специалисти човешки ресурси, ръководители на проекти, студенти и всички, които се интересуват от темата.

Коментар