TechNews.bg
Водещи новиниИнтернетЛ@йфНовини

Еricsson: 5G ще трансформира преживяванията на събития

Сега е моментът стадионите да се обзаведат с 5G техника в очакване на феновете да се завърнат
(снимка: CC0 Public Domain)

Пандемията Covid-19 принуди спортните съоръжения – стадиони и арени – да затворят врати за събития, но този период може да се разглежда като възможност. Според Питър Линдер, ръководител на маркетинга в Ericsson Северна Америка, сега е моментът стадионите да се обзаведат с 5G техника и да се подготвят за деня, в който феновете ще се завърнат „в големи количества“.

Линдер отбелязва в блог публикация, че има четири области, в които 5G може да подобри преживяването на феновете на спорта. „Това е задача, която може да привлече по-голяма група хора към стадионите и да „приближи“ стадионите и арените до феновете в техните домове. Това е бизнес, който се очаква да генерира приходи от 83,1 милиарда долара до 2023 г. само в САЩ“, каза Линдер.

Дигитализирането на стадионите започна с 4G и Wi-Fi, но 5G позволява на спортните центрове да „пренесат“ преживяванията на следващо ниво. Феновете, които посещават мачове на живо, ще могат да се възползват от по-широка палитра услуги. От друга страна, огромни възможности има и в осигуряването на „медийно преживяване“ за феновете у дома или в движение. „Това е възможност, в която лигите и медийните компании си сътрудничат тясно. Тук 5G играе роля и в двата края“, коментира Линдер.

[related-posts]

От възможностите на 5G могат да се възползват и всички в „екосистемата“ на спортните събития – други бизнеси, чиято дейност е пряко свързана с или подчинена на провеждането на събития на стадиона. Това са всички – от собствениците на центрове за залагания до паркингите и обществения транспорт.

И накрая, според Линдер, наблюдава се тенденция в развитието на нови квартали около местата за професионални спортове. Тези квартали поставят на фокус нови преживявания, за които има значение разпространението на 5G свързаност.

„Освен предоставянето на по-добра практическа среда, спортните квартали, ориентирани към преживяванията, са привлекателна дестинация за феновете. Те са в състояние да се доближат до спортистите повече, отколкото биха направили на състезателното място. Имат и повече време да прекарат в „залата на славата“, без да се борят за оскъдни бройки входни билети. Търговията на дребно и ресторантите също са интегрирана част от преживяването“, казва Линдер.

още от категорията

Корпоративните 5G мрежи на път към „потенциално интензивен“ растеж

TechNews.bg

Китай е пред останалите: над 1,1 милиард 5G потребители

TechNews.bg

Трафикът на данни в мобилните мрежи продължава да расте

TechNews.bg

Всепоглъщащото съдържание ще „разчекне“ безжичните мрежи

TechNews.bg

Столичното летище ще има собствена 5G мрежа

Рада Станева

Турция премина към 4.5G комуникации, скоро пуска 5G мрежа

TechNews.bg

1 коментар

;) 25/02/2021 at 09:18

Глупости на търкалета..

Отговор

Коментари