Търсачката на Microsoft набира скорост








Новата търсеща машина Bing.com на Microsoft става все по-популярна. През юни делът на услугата е нараснал до 8,23% на американския пазар – от 7,21% при старта през април и 7,8% за май, сочат данните на StatCounter.

Безспорен лидер на пазара остава Google с дял от 78,48%, което е нищожно отстъпление от майската позиция, когато търсачката е обработила 78,72% от всички заявки в САЩ.

На второ място продължава да бъде Yahoo, която държи 11,04% през юни, в сравнение с 10,99% през май.

В отделни дни от месеца Microsoft е достигнала 9% дял от търсенията, показва статистиката.

Bing замени Live Search, като предложи по-опростено търсене в интернет и същевременно по-качествени резултати. С това се обяснява и нарастващият дял в търсенето на Microsoft.

StatCounter публикува данни, които са резултат от анализ на зарежданията на четири милиарда уеб страници месечно.

Ако можеше да промени нещо в своето минало, Microsoft би започнала много по-отрано да се занимава с интернет търсене. Това заяви наскоро настоящият CEO на компанията Стив Балмър пред чикагския клуб на топ мениджърите.

Google явно вижда заплаха в новата търсачка на Microsoft. Наскоро Ню Йорк Поуст съобщи, че група специалисти от интернет гиганта ще изследва под лупа Bing. Лично Сергей Брин, един от основателите на Google, е формирал и управлява екипа.

Коментар