Южнокорейската компания LG стана поредният доставчик на мобилни приложения. Както и други производители на телефони, LG отвори онлайн магазин за продажба на приложения.
Първоначално LG Application Store ще бъде достъпен за потребителите в Азиатско-Тихоокеанския регион. Магазинът ще предложи 1400 приложения, вкл. 100 безплатни, на 15 езика.
Към края на настоящата година достъп до ресурсите на LG Application Store ще получат потребителите в Европа и Южна Америка. Асортиментът на магазина ще бъде разширен до над 2000 приложения.
Бизнес моделът за продажба на мобилни приложения беше наложен изключително успешно от Apple. Примерът на Купертино последваха Nokia и Samsung.
Сега и LG разгръща подобна стратегия, която може да се окаже ключова за оцеляване във все по-трудния пазар за мобилни телефони.