Изпитващият трудности производител на хендсети Motorola предприе рокади в управлението, за да си върне успеха на мобилния пазар.
Компанията възложи маркетинга на мобилното си подразделение на Уилям Огъл, бивш служител на конкурента Samsung, съобщи PRNewswire.
Огъл ще отговаря за новите рекламни кампании и стратегиите за развитие на марката. Той ще се подчинява пряко на Санджай Джа, шеф на Motorola Mobile Devices.
Новият мениджър има опит и в Pizza Hut, което беше изтъкнато от Джа в коментара му за назначението.
Уилям Огъл е работил над 20 години в сферата на брандинга и маркетинга на продукти. Доскоро той заемаше поста на главен директор по маркетинг в Samsung Telecommunications America.
Пазарът на мобилни телефони е тежък за Motorola. В последните години компанията отстъпи позиции за сметка на корейските конкуренти.
Последваха преструктурирания и опити за продажба на бизнеса, но Motorola така и не успява да възстанови прeдишното си влияние на този пазар.