Лидерите на пазара за смартфони Apple и Samsung решиха да се възползват от излизането на LG от пазара на смартфони и стартираха агресивни рекламни кампании. Двете компании искат да заемат освободената ниша.
През април т.г. LG обяви, че затваря своето подразделение за смартфони. И Apple, и Samsung решиха да се възползват от това. Факт е, че мобилните телефони LG продължават да бъдат популярни в родната им Южна Корея – компанията заема 13% от пазара, докато Apple и Samsung имат съответно 20% и 65%.
Apple и Samsung предлагат на потребителите да заменят LG смартфоните си с техни устройства, като платят цената на LG устройството плюс 150 000 вона (около 135 долара) на потребители, които купят нов iPhone 12 и iPhone 12 mini или Galaxy S21, Galaxy Z Fold 2, Galaxy Z Flip 5G и Galaxy Note 20.
От тези атрактивни предложения могат да се възползват само потребителите в Южна Корея, става ясно от репортаж на ZDNet. Офертите се достъпни от местните телеком оператори в страната, вкл. SK Telecom, KT и LG Plus.
LG се оттегли от пазара на смартфони, тъй като трудно се конкурираше с китайските производители, които агресивно намалиха цените на своите устройства, и бизнесът ѝ стана нерентабилен.
Който не се адаптира умира това са пазарните принципи