Продуктите на компанията Transcend стават все по-предпочитани на българския пазар. Макар и марката да е позната отскоро у нас, търсенето нараства с бързи темпове, обявиха от дистрибутора Диджи Електроникс.
Около една трета от бизнеса на Диджи с памети се пада на Transcend, а останалите проценти си поделят Nanya и Kingston, съобщи търговският директор Анна Табакова.
На българския пазар са достъпни няколко продуктови линии на Transcend – външни дискове, флаш памети, DRAM памети и потребителската електроника от рода на фоторамки и цифрови плейъри.
Базираната в Тайван компания заема второ място при USB флаш паметите с 13,5% дял от пазара, посочи Лозан Темелков, маркетинг мениджър на Диджи Електроникс. Компанията е трета в света в бизнеса с цифрови фоторамки.
Гамата външни дискове StoreJet включва устройства с различен формат и капацитет, вариращ от 160 до 500 гигабайта. Повечето модели идват с доживотна гаранция и осигурена техническа поддръжка от производителя.
Напоследък търсенето на този тип устройства расте, защото почти всеки потребител се нуждае от преносима памет с голям капацитет за своите данни и все по-разнообразно цифрово съдържание.
Серията StoreJet включва модели, които отговарят на най-строгите военни стандарти за издръжливост при удар, падане и др. Налични са също бизнес устройства и стилни лайфстайл модели.
При USB флаш продуктите Transcend се нарежда на второ място след Kingston на световния пазар. В България този тип памети са в челната петица, по оценка на Диджи Електроникс.
Компанията предлага и разнообразна гама от DRAM модули за настолни РС, мобилни компютри и сървъри, както и някои специализирани памети за принтери, рутери и други устройства. Достъпна е също серията aXeRAM, предназначена за компютърни ентусиасти.
Дигиталните фоторамки са сравнително нов сегмент от пазара, на който Transcend участва с два модела, съответно с 8- и 7-инчов екран и вградена памет 1 или 2 GB.
Включеното в комплекта дистанционно устройство улеснява значително употребата на фоторамката.
Междувременно Диджи Електроникс отчете по-добри от очакваните продажби на мобилни компютри ASRock. Първата доставка от лаптопи на тайванския производител вече е изчерпана.
Интересът към ASRock е продиктуван от ниските цени на лаптопите и актуалността на вградените в тях технологии. Варненската фирма Тема Технологии, партньор на Диджи Електроникс, спечели ноутбук ASRock в томбола, изтеглена в присъствието на журналисти.