Онлайн игрите са бъдещето на MySpace

Популярната социална мрежа MySpace ще стане платформа за онлайн видео игри. Това предвижда план на нейния собственик News Corp., съобщи Ройтерс.

MySpace ще привлече разработчици на онлайн игри, които ще поместват в мрежата своите продукти, разкрива Джонатан Милър, шеф на подразделението за цифрови медии в компанията.

Появата на игрите допълнително ще способства за нарастване на броя на потребителите на MySpace, в частност от общността на геймърите.

News Corp. се опитва да разшири аудиторията и приходите от социалната мрежа, изправена пред нарастващата мощ на конкурента Facebook.

MySpace e лидер по приходи от реклама, но позициите й постепенно отслабват. Анализатори от eMarketer очакват през тази година спад от 15% до ниво от $495 милиона.

Основният конкурент Facebook ще отбележи ръст на приходите от 9% до $230 милиона, като до две години може да задмине MySpace.

През май Facebook имаше 70,3 милиона потребители в САЩ, докато тези на MySpace наброяваха 70,2 милиона.

Коментар