Общите приходи на А1 България бележат ръст от 19,5% през второто тримесечие на годината, спрямо същия период на 2020 г., и достигат 145,1 млн. евро, съобщиха днес от телеком оператора.
Печалбата преди данъци, такси, лихви и амортизация (EBITDA) възлиза на 55,4 млн. евро, регистрирайки ръст от 15,2% на годишна база. Приходите от мобилни и фиксирани услуги се увеличават с 9,1% до 108,0 млн. евро.
По-високото търсене на премиум мобилни планове и дигитални услуги води до увеличение с 8,2% на приходите от мобилни услуги, които възлизат на 71,9 млн. евро, а средният приход от абонат (ARPU) бележи ръст от 9,8% до 6,4 евро.
Сегментът на фиксираните услуги, в който се включват и дигиталните ИКТ и IoT решения, регистрира ръст на приходите от 10,9% до 36,1 млн. евро за тримесечието, сочи още финансовият отчет на компанията.
Средният приход от фиксирана линия (ARPL) продължава да бележи ръст на годишна база – от 8,0% до 14,5 евро, а броят на фиксираните услуги се увеличава с 2,3% до 1 099,7 милиона.
През първата половина на 2021 г. общите приходи на А1 България са се увеличили с 11,3% и достигат 277,3 млн. евро, а приходите от услуги нарастват с 8,2% до 213,9 млн. евро.
А1 България отбелязва солиден ръст на печалбата преди данъци, такси, лихви и амортизация (EBITDA) от 18,1% до 111,0 млн. евро за първите шест месеца на годината.
Как няма да печелят с тия надути цени…