AMD направи изходния код на технологията FidelityFX Super Resolution (FSR) широкодостъпен за разработчиците на игри чрез GPUOpen. Заглавия като Unity, Unreal Engine и други игри скоро ще добавят поддръжка на FSR.
FSR е решение с отворен код, с широка поддръжка на приложни програмни интерфейси (API), което прави лесно интегрирането на технологията в нови и съществуващи игрови заглавия, съобщи AMD в блога си.
Представена наскоро, FSR се поддържа от над 100 AMD процесора с Radeon графика и AMD графични карти, както и от GPU на конкурентни производители.
Технологията FSR е проектирана за вдигане на кадровите скорости до 2,4 пъти при 4K резолюция в режим „Performance” (Производителност) в определени игри, за гейминг с висока резолюция.
Освен това, няколко нови заглавия ще добавят поддръжка на FSR през следващите седмици, като броят на игрите с FSR ще нарасне на 12 от пускането на технологията преди няколко седмици.
Още игри ще възприемат новата технология в най-скоро време – сред тях са Arcadegeddon (от 16 юли), Necromunda: Hired Gun (от 16 юли), Edge of Eternity (следващата седмица), Resident Evil Village (този месец).