BMW ще рекламира с анимирани модели

Фотореалистични виртуални модели на повече от 240 автомобила на BMW Group ще бъдат създадени с помощта на Autodesk софтуер, за да се използват в широка гама маркетингови материали.

Автомобилният гигант е сключил договор с Autodesk Consulting за автоматизиране на процеса на трансформиране на проектантски и конструкторски данни в маркетингови активи и създаване на фотореалистични, анимирани модели на автомобилните марки BMW, MINI и Rolls-Royce.

Autodesk, в сътрудничество с Mackevision, ще конвертира данни за автомобилите във файлови формати за софтуерите Autodesk Maya и Autodesk Showcase, които са готови за анимиране и рендериране, съобщи разработчикът.

Фотореалистичните виртуални модели ще бъдат използвани за създаване на маркетингови материали преди автомобилите да бъдат произведени в действителност, вкл. за телевизионни реклами, брошури и уеб профила на компанията.

Използването на компютърен софтуер за генериране на визуализации с рекламна цел позволява на автомобилните агенции да продават новите си превозни средства, без да използват скъпоструващи физически прототипи, коментира Карим Салаби, вицепрезидент в Autodesk.

Заедно с Mackevision, през следващите три години Autodesk ще създаде повече от 240 виртуални модела на автомобилите на BMW Group. Mackevision е компания, специализирана в компютърна визуализация на автомобилни данни. Тя ще обработи голям обем проектантски и конструкторски данни под управление на консултантския екип на Autodesk.

Софтуерът Showcase, който е част от решението на Autodesk за създаване на дигитални прототипи, помага за създаване на реалистични изображения от 3D CAD данни.

Autodesk Maya е мощно интегрирано решение за 3D моделиране, анимация и рендериране, което позволява на производителите на потребителски стоки и автомобили да включат CAD данни в допълнителни продуктови файлове.

Коментар