Мобилният маркетинг е един от предпочитаните и рентабилни начини за достигане до все по-голям брой потребители, особено в условия на криза.
По данни от международни институти, докато много пазари се стесняват, този на мобилните услуги се разширява, а оттам и делът на рекламните бюджети, насочени в тази посока.
В същото време, достигането до крайния потребител е много по-лесно и независимо от времето и пространството.
"92% от анкетираните в рамките на проучване на Световната Мобайл Маркетинг Асоциация заявяват, че 24 часа в денонощието не се разделят на повече от 1 метър с мобилния си телефон", каза Пламен Русев, председател на института е-Академи, който организира B2B изложението за интернет бизнес и маркетинг Webit през октомври в София.
Горещата тема "Мобайл" ще бъде дискутирана на Webit от едни от най-влиятелните международни професионалисти и лектори.
Сред тях са Пол Бърни – председател на Мобайл Маркетинг Асоциацията за Европа, Александра Дойч – управляващ директор за Австрия и вицепрезидент на Out There Media, Саурав Чопра – директор интернет услуги (ЕМЕА) на Bytemobile и Андрес Бьорде – маркетинг директор на More Mobile Relations.