Нова услуга на Xerox издига на следващо ниво автоматизацията на онлайн печата. Web Services 7.0 позволява на печатниците да обработват поръчките си, да управляват продукцията и да поддържат непрекъсната връзка с клиентите, съобщи компанията.
Услугата предоставя възможности за персонализация, генериране на PDF и PDF–X, както и информация за текущото състояние на поръчката.
Онлайн платформата се явява мощен полиграфически инструмент за изпълнение на поръчки, както за дигитален, така и за офсетен печат, като спестява значителни средства и време за операторска работа.
Клиентите на печатници, ползващи Web Services 7.0, също са улеснени при подаването на заявката си, тъй като могат да правят бърз избор на множество предварително зададени клиентски формати и параметри на изделието.
"Web Services 7.0 съчетава в един пакет всичко, което е нужно на една печатница по отношение на средствата за представяне и комуникация, като отстранява безброй посредници и главоболия", каза Мирослава Цветанова, акаунт мениджър за графичната индустрия в Xerox България.
Агенти по недвижими имоти, например, могат да се логват в уеб портала на печатницата, която ги обслужва, и да изпращат персонализирани поръчки за печат – визитни картички, описания на горещи оферти за имоти и маркетинг материали.
Без нужда от HTML програмиране, печатниците могат да създават темплейти по видове приложения (клиентски шаблони), които лесно да се персонализират.
Изработката на печатни материали за кръстосана продажба е друго атрактивно приложение за промотиране на нови услуги чрез разпределяне на свободното печатно пространство между няколко рекламодатели, таргетиращи общ пазар.