Иновативната платформа Favit.com, която позволява на потребителите да получават само съдържанието, което действително ги интересува, започна уникална интеграция с микроблогинг услугата Twitter.
Потребителят получава във Favit своите съобщения от Twitter и съответно изпраща съобщения през favit. Това е стандартен начин за работа с външни приложения.
Favit обаче се отличава по начина, по който третира приятелите в Twitter и потока от съдържание, генериран от тях. Прилагайки уникалната логика Favit, цялата тази информация и хора се организират, така че да се постигне по-голяма прегледност и по-лесна ориентация, поясни Атанас Юруков, главен архитект и дизайнер на платформата.
"Така много по-ефективно човек задоволява интересите си, което е и основното предназначение на Favit – да доставя съдържание, според интересите на потребителя", подчерта главният архитект.
Twitter се превърна във флагман на социалните медии, създавайки своеобразна информационна култура с над 23 милиона потребителя към средата на годината. Услугата задава един обикновен въпрос: Какво правиш в момента? А потребителят отговаря в рамките на 140 символа.
При интеграцията с Favit, вместо един голям и разнороден поток от съдържание от всички приятели, вече има категоризирани потоци според интересите на потребителя.
Другата голяма новост е, че потребителят вижда всички медии – снимки и видео – в самото съoбщение, вместо нормалното, ограничено, изцяло текстово Twitter съдържание. Това значително ще подобри качеството на "консумация" на съдържанието от Twitter, посочиха от Favit.
Иновативната уеб услуга навлезе в отворената си бета версия преди по-малко от три месеца. До този момент интерфейсът на Favit "говори" на български, английски, гръцки, румънски, руски и турски.