Пазарът не оценява свръхтънките лаптопи

Продажбите на свръхтънки лаптопи не достигат желаните нива, отчита компанията Acer – един от топ доставчиците на световния пазар.

Производителят не успява да изпълни заложения план, признава председателят на борда на директорите Джей Ти Уанг, цитиран от electronista.com.

Acer коригира целите си, като за третото тримесечие планира 20% дял за свръхтънките лаптопи от общия брой продадени мобилни компютри, а за четвъртото – 30%. По-рано компанията предвиждаше съответно 30% и 50% за този клас ноутбуци.

Гигантът обаче остава оптимист за бъдещето на ултратънките модели. През 2010 година всеки втори продаден ноутбук на Acer трябва да бъде свръхтънък.

Въпреки агресивната маркетингова кампания и обещанията за безплатен ъпгрейд до Windows 7, компютрите на база Intel CULV (Consumer Ultra Low Voltage) не се продаваха добре през първото полугодие. Производителите очакват по-висок интерес с навлизане в ноември, когато на пазара ще излязат нови процесори.

Свръхтънките ноутбуци запълват нишата между пълноразмерните лаптопи и нетбуците. Обикновено те се проектирани на базата на мобилна платформа Intel CULV.

по темата: „Пазарът не оценява свръхтънките лаптопи”

добавете коментар...

  1. Casual

    Бегабе, сериозно ли? 😀

Коментар