Warner Music Group (WMG) и Сиско обявиха разширяването на своето сътрудничество чрез подписването на стратегическо споразумение, в което WMG ще използва платформата за социални забавления Сиско EosTM , за да предложи нови възможности за развитие на сайтовете на своите изпълнители. EosTM ще се използва от WMG при разгръщането на неограничен брой сайтове на изпълнители от потфолиото на компанията и на техни лейбъли. Платформатa на Сиско ще изиграе основна роля в инициативите на Warner Music, наречени direct-to-consumer (D2C).
Cisco Eos е хоствана платформа от типа „софтуер като услуга” (SaaS), която позволява на медийните и развлекателни компании да създават и управляват социалните мрежи и сайтове за забавление. Първоначално WMG въвежда Eos в 4 нови сайта – на номинираната за „Грами” рок банда Paramore, на R&B певеца Trey Songz, на рок бандата Halestorm и на реге изпълнителя Шон Пол. Warner Music обяви още, че ще използва платформата Eos за създаването на още почти дузина сайтове до края на годината. Сред тях е напълно новият сайт на певеца и композитор Джейсън Кастро, познат и като финалист от шоуто „American Idol”, както и R&B певицата Estelle, и хип-хопъра Lupe Fiasco.
Интересни факти:
– Изпълнителите на WMG могат да използват платформата Eos, за да осигурят на своите потребители и фенове индивидуализирани социални забавления.
– Със своето единно администриране, платформата Cisco Eos ще помогне на лейбълите на Warner Music да разгърнат сайтовете на изпълнителите си по-бързо, като запазят уникалния им облик и възможности.
– WMG ще може да представи на пазара неограничен брой сайтове на изпълнители, базирани върху една интегрирана платформа, която разполага с унифицирана система за администриране и прави управлението на сайтовете лесно, като в същото време дава възможност за повече забавления на потребителите.
– WMG планира да създаде близо дузина нови сайтове до края на годината.
– Вече бяха представени няколко базирани на платформата Eos сайтове, сред които тези на: Paramore, (Юли 2009); Trey Songz (пуснат през юли 2009); Halestorm (август 2009); Sean Paul (пуснат през януари 2009; с напълно обновен дизайн от юли 2009); Laura Izibor (пуснат през януари 2009).
– През следващите няколко месеца WMG ще обяви и новите сайтове на: Джейсън Кастро, Estelle; Lupe Fiasco; Straight No Chaser и други.
Медийните компании могат да използват платформата Cisco Eos за изграждането и управлението на сайтове за социални забавления под марката Warner Music.
Новото решение на Сиско интегрира в себе си възможности от социалните мрежи, управление на съдържанието, възможности за анализиране, администрира се лесно и централизирано. Медийните компании могат да го използват, за да предложат на своите клиенти решения, подходящи за различните им индивидуални нужди.
„Динамичната обстановка, в която работи днешната музикална индустрия изисква от нас да променим изцяло ролята си в музикалната екосистема. Ние в WMG правим това основно като търсим нови начини за задълбочаване на връзката между изпълнителите от нашето портфолио и техните фенове”, коментира Едгар Бронфман Джуниър, главен изпълнителен директор на WMG. „Сиско са разработили една отлична платформа, която ние вярваме че може да се превърне в ключов компонент от нашата дигитална стратегия за комуникация с потребителите”, допълни той.
„Ние в Сиско се стремим да помогнем на медийната и развлекателната индустрия да пуснат на пазара своя следващ хит – нови, персонализирани и интерактивни преживявания, които добавят още повече стойност във връзката между феновете и забавленията, които те харесват”. Това коментира Джон Чеймбърс, главен изпълнителен директор на Сиско. „Развлекателната индустрия е в преходен период в момента и глобалната мрежа е платформата, чрез която индустрията може да преосмисли своята роля. Ние сме много горди, че работим тясно с визионери като Едгар Бронфман от Warner Music върху това как компанията може да се свърже още по-тясно с техните фенове нявсякъде по света”.
„Ние сме свидетели на драматична промяна в начина, по който потребителите използват социалните мрежи и сайтовете за забавление и днес имаме реалната възможност да използваме новите възможности, за да достигнем изключително бързо развиващите се дигитални навици на потребителите”, коментира Майкъл Наш, управляващ вице президент „Дигитални стратегии и бизнес развитие” във WMG. „Платформата Cisco Eos предоставя висока скорост и гъвкавост, от които нашите лейбъли имат нужда, за да създадат сайтове с разнообразна функционалност, които отговарят на изискванията на феновете”.