Видео подсилва печатните издания

Първите печатни издания с видеореклама ще се появят наесен на американския пазар. Клиповете ще подсилят седмичника за развлечения Entertainment Weekly, съобщи BBC.

На страниците на списанието ще бъдат поставени плоски течнокристални екрани с дебелина 2,7 мм, съпоставими по размери с дисплеите на мобилните телефони и захранвани от батерии, които могат да се зареждат през мини-USB порт.

Еднократно зареждане осигурява 70 минути гледане на видео. Клипът стартира, когато читателят попадне на съответната страница.

Всяка страница с дисплей ще може да съхранява до 40 минути рекламно видео.

Списанията с видео ще се появят най-напред в Лос Анджелис и Ню Йорк. Читателите ще могат да гледат реклами на телевизионния канал CBS и компанията Pepsi.

Засега не е известно колко ще струва видео версията на Entertainment Weekly. Анализаторите очакват инициативата да предизвика засилен интерес у рекламодателите.

Технологията "видео на хартия" е разработена от компанията Americhip, която лансира също идеята за ароматизирани списания.

Коментар